Retur- & handelsbetingelser

HANDELSBETINGELSER 

Betaling

Rumklang ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i Danske kroner og er incl. moms.

Rumklang ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Kontakt os på:  rumklangindretningwebshop@gmail.com og beskriv de fejl og mangler der måtte være. 

Alle reklamationer skal sendes direkte til butikken jf. nedenstående adresse.

Rumklang ApS
Havnen 12
9300 Sæby

 

Transportskader
Skulle du mod forventning modtage en transportskadet pakke eller du opdager en skade på produktet. Skal det anmeldes inden for 24 timer, fra modtagelse af pakken.

Anmeldelsen skal sendes via mail.

Send følgende information til rumklangindretningwebshop@gmail.com

- Ordre nr.
- Hvilke dele der er skadet
- Beskrivelse af skaden
- Foto af emballagen udvendig
- Foto af emballagen indvendig
- Foto af selve skaden

OBS! Varen skal altid være forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for varen, indtil vi modtager den. Tag eventuelt et billede af vare og emballage inden returforsendelsen.

 

RETURBETINGELSER (Fortrydelsesret)

Når du handler hos os, kan du uden begrundelse fortryde dit køb inden for 14 dage fra modtagelse.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren, uanset om det er fysisk i butikken eller via vores webshop. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveret enkeltvis, eller en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller parti.

Ved returnering skal du blot meddele os, at du fortryder købet, ved at sende os en e-mail til: rumklangindretningwebshop@gmail.com

Herefter sender vi en fortrydelsesformular til dig og du kan nu returnere varen, direkte til butikken, til nedenstående adresse.

Rumklang ApS
Havnen 12
9300 Sæby

OBS! Varen skal altid være forsvarligt indpakket i original emballagen. Du har selv ansvaret for varen, indtil vi modtager den. Tag eventuelt et billede af vare og emballage inden returforsendelsen.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Er du i lokalområdet er det også muligt, at aflevere varen fysisk på vores adresse, som anført ovenfor.

BEMÆRK:

Du kan miste dit købs beløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

  1. Du har samlet varen eller at du reelt har taget varen i brug.
  2. Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den.
  3. Varens original emballage mangler eller er kraftigt beskadiget.
  4. Du skal selv betale for fragtudgifterne i forbindelse med returneringen af din vare.
  5. Der er ikke er nogen returret på specialfremstillet bestillingsvarer, nedsatte varer og udsalgsvarer.
  6. Varens stand ved returnering: Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
  7. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
  8. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt beløbet, du har indbetalt til os ved købet – minus eventuelle fragtomkostninger og værditab (læs mere under ”Bemærk” ovenfor). Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

Du kan forvente at få beløbet retur, når vi har modtaget produktet på vores returlager og kontrolleret indholdet som angivet.

Der kan gå op til 30 dage inden pengene er retur, alt efter bank og hvilket betalingsmiddel købet er foretaget med.

 

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fragt

Vi sender kun pakker direkte til pakkeshops.

 

Cookies
Ved at benytte rumklang-indretning.dk accepterer du, at vi bruger cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.


Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: rumklangindretningwebshop@gmail.com

 

Besøg os: 
RUMklang Indretning  ApS
Havnen 12 A, 1
DK-9300 Sæby
CVR 39 05 60 62